FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN – FAQ

KAN IK NAAR BINNEN ALS HET PROGRAMMA AL BEGONNEN IS?

Je mag na aanvang van het programma niet meer naar binnen. Reeds gekochte kaarten worden bij te laat komen niet gerestitueerd. Als een programma is uitverkocht worden de lege stoelen 5 minuten voor aanvang verkocht aan mensen op de wachtlijst.

HET PROGRAMMA IS UITVERKOCHT, HOE WERKT DE WACHTLIJST?

Als een programma is uitverkocht kun je jezelf op de wachtlijst laten zetten. Meld je vanaf 15 minuten voor aanvang bij de kassa. Daar geef je aan hoeveel kaartjes je zou willen en ontvang je per kaartje een nummer. Vijf minuten voor de start van het programma roepen we, als er lege stoelen zijn, de nummers op volgorde om. Indien dit programma geselecteerd is voor het aanbod van WEAREPUBLIC, geldt dit ook voor die leden.  Tijdens festivals hanteren we geen wachtlijst.

Voor workshops kunnen we afwijken van deze regeling, informeer bij onze receptie op 020-5891680.

KAN IK MIJN KAARTJE OOK RETOURNEREN?

Verkoop je kaartje via Ticketswap en meld het in het Facebook-evenement van het programma. Het is niet de bedoeling dat je je kaartje met winst doorverkoopt. Lukt het niet je kaartje te verkopen, neem dan contact op via info[at]compagnietheater.nl. We geven geen geld terug, maar kunnen je kaartje wel omruilen voor een ander programma. Je mag je kaartje tot 2 werkdagen van tevoren nog omruilen voor een ander programma.

IS HET COMPAGNIETHEATER ROLSTOEL TOEGANKELIJK?

Het hele pand is rolstoeltoegankelijk, als je iets eerder komt, hebben we voldoende tijd om samen een goede plek in de zaal te vinden.

HOE KAN IK KAARTJES KOPEN?

Je kan momenteel alleen kaartjes kopen via deze website of vanaf een kwartier voor aanvang, als de kassa opent.

Spread the word & share